روز شنبه 20/3/96 بود. ماه رمضان بود. زنگ زدم صدا و سیما. چند وقتی بود پیگیری میکردم که ببرمت توی برنامه کودک . اون روز که زنگ زدم گفتند میتونید امروز بچه تون رو با لباس محلی بیارید .من هم زنگ زدم به مادر و گفتم با خاله رعنا صحبت کردم شما برو و لباس محلی برای عسل بگیر. خودت لباس محلی داری اما پیراهنش رو دوست نداری. مادر هم رفت و برات گرفت.قرار شد ساعت 2 صدا و سیما باشیم. به بابا زنگ زدم و گفتنم کودک دوست داشتنی من ...
ما را در سایت کودک دوست داشتنی من دنبال میکنید
برچسب: رفتن,سیما,شرکت,برنامه,سلام,شنبه, نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 15:48